اصفهان پکیج

آموزش تنظیم فشار پکیج دیواری بوش

آموزش تنظیم فشار پکیج دیواری بوش

آموزش تنظیم فشار پکیج دیواری بوش، در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش تنظیم فشار پکیج دیواری بوش آشنا کنیم. به طور معمول فشار بار پکیج دیواری باید بین 1.0 تا 1.8 بار باشد اما گاهی این فشار کم یا زیاد می‌شود که می‌توانید به راحتی فشار آن را کم یا زیاد نمایید. پیشنهاد می‌کنیم به طور منظم در بازه های زمانی چند روزه یا یک هفته ای فشار پکیج را بررسی نمایید تا اطمینان حاصل کنید که در بازه طبیعی گفته شده قرار دارد. در صورتی که برای طولانی مدت فشار پکیج کم یا زیادتر از حد معمول باشد موجب آسیب رسانی به پمپ و قطعات داخلی آن می‌شود. در صورتی که نیاز به خدمات رسانی به استان اصفهان را دارید می توانید در بخش نمایندگی تعمیر پکیج بوش در اصفهان تماس بگیرید.

روش نصب پکیج دیواری بوش

اگر در پکیج دیواری بوش مدل یورومکس فشار بار دستگاه از ۱.۰ کمتر شد برای بالا بردن فشار پکیج ابتدا آن را خاموش کرده و اجازه دهید تا سرد شود. در گام بعدی میزان فشار دستگاه را مجددا بررسی نمایید. شیر آبی رنگ استوانه‌ای زیر دستگاه که شیرِ پُر کُن نام دارد را به طرف چپ (خلاف جهت عقربه های ساعت ) باز کنید. هر اندازه شیر را بیشتر باز کنید زودتر فشار مورد نیاز تامین می‌شود. عقربه فشار را روی پکیج دیواری چک کنید و زمانی که به 1.5 رسید بلافاصله شیر را ببندید. در غیر اینصورت اگر شیر پر کن را دیر ببندید فشار بالا رفته و از زیر دستگاه آب بیرون می ریزد و به دستگاه شما خسارت وارد می کند.

آموزش تنظیم فشار پکیج دیواری بوش

اگر فشار پکیج دیواری از 1.8 بالاتر رفته باشد برای تخلیه فشار دو راه وجود دارد.

در روش اول می‌توانید شیر هواگیری یکی از رادیاتورها را باز کنید تا آب داخل آن تخلیه شود تا دستگاه به فشار متعادل برسد.

در روش دوم می‌توانید ورودی آب دستگاه را ببندید. شیر پرکن را باز کنید و شیر آب گرمی که در پایین ترین سطح وجود دارد مانند شیر توالت را باز کنید و اجازه دهید تا فشار پایین بیایید. پس از پایین آمدن فشار پکیج دیواری شیر پر کن را بلافاصله ببندید.

نحوه تنظیم فشار پکیج بوش مدل یورو اسمارت نیز دقیقا مطابق مراحلی ست که برای مدل یورومکس گفته شد. تنها تفاوت این دو در رنگ شیر پر کن و محل قرار گیری آن است. در مدل یورو اسمارت این شیر در کنار ورودی آب و به رنگ سیاه دیده می‌شود. نحوه تنظیم فشار پکیج بوش مدل کلاسیک نیز دقیقا مطابق مراحلی است که برای مدل یورومکس گفته شد. تنها تفاوت این دو در رنگ شیر پُر کِن و محل قرار گیری آن است. در مدل کلاسیک این شیر در کنار ورودی آب و به رنگ قرمز دیده می‌شود.

توجه داشته باشید که بهترین زمان برای تنظیم فشار دستگاه زمانی از روز و یا شب است که آب بیشترین فشار را در مجاری لوله های آب داشته باشد.

دقت داشته باشید اگر فشار پکیج شما به طور دائم در حال نوسان است و کم و زیاد می‌شود به طور قطع مشکلی وجود دارد و می‌توانید با شماره تلفن های 03133372125 – 03133386881 – 09133696400 برای مشاوره و راهنمایی با تعمیرکاران با تجربه و متخصص ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا