اصفهان پکیج

تعمیرات تخصصی فن سونیه دوال تامین قطعات تضمین خدمات

تعمیرات تخصصی فن سونیه دوال تامین قطعات تضمین خدمات

تعمیرات تخصصی فن سونیه دوال تامین قطعات تضمین خدمات، یکی از مهمترین قطعات در پکیج فن آن است، که هدایت گازهای حاصل از احتراق به خارج از ساختمان را برعهده دارد. پکیج ها از نظر فنی به نوع فن دار و بدون فن تقسیم بندی می شوند.

نمایندگی تعمیرات پکیج سونیه دوال در اصفهان با روشن شدن پکیج محصولات حاصل از احتراق به کمک دودکش و فن به خارج از ساختمان انتقال داده می شوند.این قطعه علاوه بر خارج نمودن گازهای سمی، هوای تازه و مورد نیاز سیستم را برای احتراق از بیرون از ساختمان به داخل دستگاه وارد می نماید.با یک نتیجه گیری کلی در رابطه با نقش فن پکیج اینگونه می توان بیان کرد، که در پکیج های فن دار هم اکسیژن مورد نیاز دستگاه از بیرون به داخل تامین می شود، و هم گاز های سمی و مضر به بیرون از ساخنمان هدایت داده می شوند، که این کار از طریق دودکش دوجداره ای که در پکیج استفاده شده است صورت می پذیرد.

کد خطای F2 در پکیج های سونیه دوال (Saunier Duval) بدون فن هنگامی رخ می دهد که مسیر دودکش گرفته است و باید مسیر دودکش را چک کنید اما اگر پکیج شما فن دار است کد F2 نشان دهنده ی ایراد پرشر دود یا برد و در آخر فن پکیج می باشد. هنگامی که شما مطمئن شدید که این کد مربوط به فن پکیج است باید برای تعمیر یا تعویض فن به تکنسین های مجاز شرکت سونیه دوال (Saunier Duval) مراجعه کنید تا این مشکل را برای شما رفع کند.

نمایندگی اصفهان پکیج با داشتن سابقه ی طولانی در تعمیرات پکیج می تواند هرگونه ایرادی را که مربوط به فن پکیج های سونیه دوال (Saunier Duval) اعم از سیم پیچ کردن فن و یا تعویض بلبرنگ ها و محور آن را به بهترین شکل برای شما رفع کند.از آنجا که فن پکیج یکی از قطعات مهم پکیج است بهتر است که تعمیر آن را به دست افراد غیر متخصص نسپارید.توجه داشته باشید که برای رفع ایرادات مربوط به فن حتما به تکنسین های مجاز شرکت مراجعه کنید درغیر این صورت هرگونه اشتباه در تعمیر فن ممکن است باعث بروز خسارت های مالی و جانی شود.

برای تعمیرات تخصصی فن پکیج سونیه دوال با ما تماس بگیرید.

تلفن های پشتیبانی:

031-33372125

031-33386881

کارشناس فنی:

09133696400 حاجیان پور

www.esfahan-package.ir

ما در اصفهان پکیج نمایندگی مجاز پکیج سونیه دوال (Saunier Duval) قصد داریم تا بهترین خدمات را اسرع وقت و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

نمایندگی پکیج سونیه دوال Saunier Duval تامین قطعات و تضمین خدمات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا