اصفهان پکیج

نحوه انتخاب پکیج دیواری

نحوه انتخاب پکیج دیواری، با گسترش استفاده از پکیج دیواری دردسرهای استفاده از شوفاژ و موتورخانه‌های مرکزی یا استفاده از آب گرمکن های قدیمی برای تامین آب گرم مورد نیاز مصرفی خانواده ها یا سیستم گرمایشی، به مرور کمتر و کمتر شد.

چرا پکیج های دیواری ؟

در دهه اخیر به دلیل بالا رفتن هزینه حامل‌های انرژی استفاده از موتورخانه‌های مرکزی به دلیل مصرف بالای انرژی، راندمان کم آن و همچنین هزینه بالای نگهداری مقرون به صرفه نبوده است. به همین دلیل استفاده از پکیج دیواری برای گرمایش و تولید آب گرم مورد نیاز مصرفی رونق گرفته است. این دستگاه علاوه بر هزینه کمتر دارای بهره‌وری بالاتری نیز بوده، جای کمتری را اشغال کرده و بر خلاف موتورخانه‌های مرکزی هر واحد می‌تواند به صورت جدا پکیج دیواری نصب نموده و مستقل از هم باشند. همچنین تعمیرات پکیج دیواری بسیار آسانتر و سریعتر است.

علاوه بر همه ی این موارد میزان نوسان دمای آب در پکیج های دیواری به مراتب کمتر از تکنولوژی های قدیمی گرمایش آب است.

استفاده از این دستگاه ها تنها به مصارف خانگی محدود نبوده و در ادارات و سازمان‌ها با محیط‌های بزرگ نیز استفاده از پکیج دیواری گسترش یافته است.

پکیج‌های دیواری دارای ظرفیت حرارتی بوده که می‌توان بر اساس متراژ محیط مورد نظر، مدل مناسب را انتخاب نمود. البته باید دقت داشته باشید که علاوه بر متراژ نوع سیستم گرمایشی محیط مانند شوفاژ، گرمایش از کف و… تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها و تعداد رادیاتورها در این انتخاب تاثیر مستقیم دارد.

ظرفیت حرارتی پکیج های دیواری برای متراژ های مختلف :

در جدول زیر می‌توانید میزان ظرفیت حرارتی لازم برای متراژهای مختلف را ببینید.

ظرفیت حرارتی خروجی                      متراژ مناسب

۲۸۰۰۰ Kcal                                      از ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر

۳۵۰۰۰ Kcal                                      از ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر

۴۵۰۰۰ Kcal                                      از ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر

۵۵۰۰۰ Kcal                                      از ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر

۶۵۰۰۰ Kcal                                      از ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر

۷۵۰۰۰ Kcal                                      از ۶۰۰ تا ۷۰۰ متر

۸۵۰۰۰ Kcal                                      از ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر

انواع پکیج دیواری فن دار و بدون فن :

پکیج دیواری معمولا دو نوع فن دار و بدون فن دارد. پکیج فن دار قابلیت نصب در بیرون ساختمان مثلا در تراس را دارد و تغییرات آب و هوایی بر عملکرد آن تاثیری ندارد.دستگاه بدون فن معمولا در محیط‌های بسته مانند آشپزخانه، انباری، حمام و… نصب می‌شود به همین دلیل توصیه شده که از دودکش‌های دو جداره برای آن استفاده شود تا هوای مورد نیاز برای دستگاه از طریق دودکش تامین شده و خطر کمبود اکسیژن و خطر جانی دیگران را تهدید نکند.

این دستگاه برای تامین آب گرم در شوفاژهای دیواری، سیستم‌های گرمایش از کف استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از پکیج دیواری برای تامین آب گرم فن کوئل که بیشتر در در محیط‌های سازمانی و بزرگ استفاده می‌شوند نیز بهره برد.

نحوه انتخاب پکیج دیواری

در تابستان تنها زمانی که از آب گرم استفاده شود دستگاه به صورت خودکار شروع به کار می‌کند. اما در زمستان علاوه بر آب گرم مصرفی، آب گرم رادیاتورها نیز باید تامین شود در این شرایط زمانی که شیر آب گرم باز می‌شود جریان آب گرم رادیاتورها قطع می‌شود و با بسته شدن شیر آب گرم دوباره جریان آب گرم رادیاتور وصل می‌شود و به این صورت در تمام مدت می‌توان از آب گرم استفاده کرد.

اصفهان پکیج نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در اصفهان

تلفن های پشتیبانی: ۰۳۱۳۳۳۸۶۸۸۱ و ۰۳۱۳۳۳۷۲۱۲۵

کارشناس فنی مهندس حاجیان پور: ۰۹۱۳۳۶۹۶۴۰۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا