اصفهان پکیج

کد خطاهای پکیج مگاترم

کد خطاهای پکیج مگاترم

کد خطاهای پکیج مگاترم، مرکوری برند تجاری پکیج مگاترم بوده و ساخت ایران می باشد.این پکیج در مدل های مگاترم ۲۴، مرکوری XL و مرکوری HD قابلیت استفاده از ترموستات اتاقی سیم دار و بی سیم را دارند. دستگاه های تک مبدل دارای یک مبدل گرمایشی دو منظوره بایوترمیک بوده و مدلهای دو مبدل دارای مبدل اصلی مونوترمیک و مبدل ثانویه صفحه ای می باشند.

راهکارهای جلوگیری از خرابی پکیج مگاترم

پیش از آنکه به کد خطاهای پکیج مگاترم بپردازیم می خواهیم از راه های پیشگیری از خرابی پکیج صحبت کنبم. یکی از راه های جلوگیری از خرابی پکیج ها سرویس سالیانه آن می باشد.از راه های دیگر مراقبت از پکیج، هواگیری رادیاتورها می باشد که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. از دیگر راهکارهای پیشگیری از خرابی پکیج روشن کردن سیستم گرمایشی در فصل گرما می باشد که بهتر است سیستم گرمایشی خود را در هر ماه حداقل بمدت 15 دقیقه روشن کرده تا از عدم نشتی احتمالی پکیج خود اطمینان حاصل نمایید.

کد خطاهای پکیج مگاترم

کدخطا عنوان خطا
E1 عدم تشکیل یا تشخیص شعله
E2 افزایش دمای مقدار گرمایش بیش از 95 درجه (فعال شدن کلید حرارتی)
E3 *انسداد دودکش

*خطای پرشر سوئیچ دود

A3 E4 افت فشار آب مدار گرمایش
E E6 دمای آب گرم مصرفی مطلوب نیست:

*اشکال در NTC آب گرم مصرفی

E7 دمای آب گرمایش مطلوب نیست:

*اشکال در NTC گرمایش

E9 دستگاه در معرض یخ زدگی
E10 وجود رسوب در مبدل حرارتی

اصفهان پکیج،یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اصفهان می باشد که سالهاست به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند.ما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران در سطح اصفهان توانسته ایم تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات پکیج با علم روز دنیا گره بزنیم و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا