اصفهان پکیج

قیمت تعمیر مبدل حرارتی

تعمیر و جوشکاری مبدل های حرارتی پکیج

تعمیر و جوشکاری مبدل های حرارتی پکیج، در اکثر پکیج های دیواری تک مبدل بر اثر تشکیل رسوب در لایه های داخلی مبدل باعث پوسیدگی می شود. این پوسیدگی های داخلی سوراخ های ریزی را در سطح داخلی مبدل ایجاد میکند.این سوراخ ها بین لوله های شوفاژ و آب مصرفی ایجاد می شود. به دلیل پوشانیده شدن سوراخ ها توسط رسوب در بعضی از مواقع خود رسوبات سوراخ هارا آب بندی می کنند.

تعمیرات لوازم حرارتی پکیج

پس از رسوب گیری این سوراخ ها خود را نشان داده و مسیر مصرفی با شوفاژ را به هم متصل میکند. به دلیل بالا بودن فشار آب مصرفی نسبت به آب در گردش در شوفاژ ها فشار بار دستگاه افزایش پیدا میکند.

تعمیر و جوشکاری مبدل های حرارتی پکیج

قیمت تعمیر مبدل حرارتی (رادیاتور پکیج) بستگی به میزان پوسیدگی و میزان سوراخ های ایجاد شده دارد. تعمیرات مبدل های حرارتی به دو دسته تعویض لوله یا ترمیم آن تقسیم می شود. با این حال یکی از راهکار های متوجه شدن پوسیدگی و یا سوراخ شدن مبدل حرارتی مشاهده دقیق فشار بار دستگاه میباشد. همواره شرکت اصفهان پکیج تمامی مبدل های حرارتی را با تجهیزاتی نوین و مدرن جوشکاری میکند. به این نکته توجه داشته باشید جوشکاری می بایست توسط افرادی متخصص انجام شود . با توجه به افزایش قیمت مبدل های اولیه جوشکاری تخصصی راهی مقرون به صرفه میباشد.

قیمت تعمیر مبدل حرارتی

تلفن های پشتیبانی:

031-33372125

031-33386881

کارشناس فنی:

09133696400 حاجیان پور

www.esfahan-package.ir

تعمیر و جوشکاری مبدل های حرارتی پکیج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا