اصفهان پکیج

کد خطای F28 پکیج وایلانت vaillant

کد خطای F28 پکیج وایلانت vaillant

کد خطای F28 پکیج وایلانت vaillant، در کنار شما هستیم با نمایندگی مجاز تعمیر پکیج وایلانت در اصفهان که در این بخش به بررسی کد خطا پکیج وایلانت می پردازیم. در پکیج وایلانت (vaillant) کد خطای F28 مربوط به قطعی گاز اصلی یا خرابی شیرگاز می باشد که شما باید اول از باز بودن دسته اصلی گاز و یا قطع نبودن گاز مطمئن شویدو اگر گاز قطع بود گاز را وصل کنید و دستگاه را با دکمه ای که علامت شعله دارد ریست کنید .

  با انجام این کار اگر ایراد از قطعی گاز باشد حل می شود اما اگر مشکل از قطعی گاز نبود و حل نشد ایراد از شیرگاز خود دستگاه است.که عکس آن را در پایین صفحه مشاهده می کنید اگر در پکیج وایلانت (vaillant) با این خطاها مواجه شدید باید برای تعمیر یا تعویض شیرگاز به تکنسین های مجاز شرکت وایلانت (vaillant) مراجعه کنید تا این مشکل را برای شما حل کند درغیر این صورت اگر تعمیر یا تعویض شیرگاز توسط افراد متفرقه انجام گیرد کوچکترین نشتی و یا سیم پیچ کردن اشتباه باعث آتش سوزی می شود.

تلفن های پشتیبانی:

031-33372125

031-33386881

کارشناس فنی:

09133696400 حاجیان پور

www.esfahan-package.ir

ما در اصفهان پکیج نمایندگی مجاز پکیج وایلانت (vaillant) قصد داریم تا بهترین خدمات را اسرع وقت و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

اصفهان پکیج نمایندگی مجاز وایلانت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا