اصفهان پکیج

نمایندگی تعمیرات تخصصی بردهای سونیه دوال

نمایندگی تعمیرات تخصصی بردهای سونیه دوال

نمایندگی تعمیرات تخصصی بردهای سونیه دوال، به طور کلی پکیج های سونیه دوال از قطعات مختلفی تشکیل شده است که همگی در ارتباط با یکدیگرند و به صورت هماهنگ کار میکنند.یکی از مهمترین این قطعات برد الکترونیکی پکیج است. تعمیرات پکیج سونیه دوال در اصفهان بردها دراصل مغز پکیج هستند و دیگر قطعات از برد دستور میگیرند و اگر این قطعات دچار مشکل شوند برد با نمایش ارور بر روی صفحه نمایش علت خرابی را بروز میدهد.

 نمایندگی تعمیرات تخصصی بردهای سونیه دوال

مانند دیگر اجزای پکیج سونیه دوال که در صورت بروز مشکل کد خطای مخصوص خود را دارند بردهای سونیه دوال هم کدهای مخصوص خود را دارد که از جمله انها میتوان به F11،F13،F17 و در برخی موارد نداشتن صفحه (در این حالت با وجود روشن بودن دستگاه صفحه نمایش هیچ عددی نشان نمیدهد)؛اشاره کرد.خراب شدن برد پکیج دلایل متعددی دارد اما از مهمترین آنها میتوان به نشستن گردوغبار روی برد و مانع شدن از کارکرد قطعات برد و در نتیجه سوختن قطعات ان اشاره کرد.همچنین در برخی موارد نفوذ اب نشت کرده از دیگر قطعات پکیج باعث سوختن برد میشود. گاهی اوقات هم به علت قطع شدن برق منزل ممکن است برد از کار بیافتد و دچار مشکل شود.

برای برطرف کردن این ارورها و تعمییر بردهای الکترونیکی سونیه دوال حتما باید به نمایندگی های مجاز شرکت سونیه دوال مراجعه کنید.اصفهان پکیج با داشتن 20 سال تجربه کاری و مختصصین تعمیر برد به شما این اطمینان را میدهد که هرگونه تعمیراتی را برای شما مشتریان گرامی با مناسب ترین قیمت و باکیفیت ترین قطعات و تضمین خدمات انجام دهد.

لازم به ذکر است سپردن برد به افراد غیر متخصص و انجام تعمیرات غیر تخصصی و دستکاری برد باعث وارد شدن اسیب بیشتر به برد میشود و ممکن است که دیگر برد قابل تعمییر نبوده و تنها با تعویض و جایگزینی برد مشکل رفع شود که با توجه به هزینه بسیار زیاد برد پکیج های سونیه دوال بهتر است که از همان اول به نمایندگی های مجاز تعمییرات سونیه دوال سپرده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا