اصفهان پکیج

کد خطای F5 و تعمیر پمپ سونیه دوال

کد خطای F5 و تعمیر پمپ سونیه دوال

کد خطای F5 و تعمیر پمپ سونیه دوال چیست؟ در بخش نمایندگی تعمیر پکیج سونیه دوال در اصفهان همراه شما هستیم تا با یکی دیگر از خطاهای موجود که ممکن است برای شما نیز ایجاد شده باشد. پکیج ها از مجموعه ای از اجزای مختلف تشکیل شده اند که یکی از مهمترین و کاربردیترین آنها پمپ دستگاه است. وظیفه این پمپ به گردش در آوردن آب در مسیر شوفاژها و آب گرم مصرفی است پس هرگونه ایراد در پمپ منجر به اختلال در کارکرد پکیج میشود.از آنجا که وجود مشکل در هرکدام از قطعات پکیج یک کدخطای مخصوص دارد کدخطای مربوط به پمپ در پکیج های سونیه دوال(Saunier Duval)،کد خطای F5 می باشد.همینطور که قبل تر گفتیم کد خطای F5 در پکیج سونیه دوال مربوط به پمپ آن است و هنگامی این کد نمایش داده میشود که پمپ دستگاه ایراد داشته باشد آنوقت سنسور حد عمل میکند و کد مربوطه را میزند.معمولا پمپ پکیج در اثر 6 عامل زیر دچار آسیب می شوند:

1.مناسب نبودن نوع پکیج به نسبت مساحت و تعداد رادیاتورها

2.عدم سرویس به موقع پکیج

3.وجود رسوبات و پیلیسه در داخل مدار

4.نداشتن صافی برگشت

5.ریختن آب به صورت مداوم

6.انتخاب دور نامناسب

در بیشتر موارد پمپ های پکیج قابل تعمیر است و در موارد کمی هم بهتر است تعویض شود اما به دلیل اینکه پمپ یکی از قطعات حساس و گران قیمت در پکیج است توصیه می شود برای تعمیر و رفع عیب آن و جلوگیری از خسارات بیشتر به نمایندگی های مجاز شرکت سونیه دوال مراجعه کنید.

ما در اصفهان پکیج نمایندگی مجاز پکیج سونیه دوال (saunier Duval) قصد داریم تا بهترین خدمات را اسرع وقت و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا